tisdag 30 november 2010

Lite hemlängtan..

Sitter vid datan och lyssnar på musik...
Jag har precis ätit middag och om en stund ska jag möta Alex för en powerwalk- de är vi ju bäst på!
Här ser ni en bild på kullarna i Siria där jag bor..det gröna huset är jättefint, övergivet och ovanför det ser ni slottet, en ruin.
Jag har lite hemlängtan! Har skypat med kompisar oftare än jag brukar det sista och haft långa telefonsamtal med min familj..nu längtar jag verkligen efter familj och kompisar. Ska bli mysigt med jul också...
Ses om ca 3 veckor, KRAM Olga

2 kommentarer:

Anonym sa...

o jag längtar till Siria!!

Tata

Anonym sa...

Hej Älsklings-O!

Åh vad fint det är...
Jag längtar verkligen tillbaka till Romania och vackra, fina Siria...
Men mest av allt längtar vi allihop efter Dig...
Snart ses vi...

Mama