torsdag 4 november 2010

SKYPE MED LISEN


Åå vad roligt att skypa med Lisa fisa. För det gör jag nu!

Jag saknar Lisa!

Idag har varit en grymt bra dag i community! Härligt väder, hw club och jag fick beröm från en mamma i community idag för min rumänska, det gjorde min dag!
En rolig händelse idag.. ute i community stod massa folk vid en bil med öppen bagagelucka. Jag frågade vad som hände och barnen sa att "det var kött". Jag gick dit för att prata med en mamma och fick se köttet i bilen. Okej kött var fel ord, djuret kanske jag ska säga. De drog ut ett stort ben (ko?) alldeles blodig. Jag kände hur min mun öppnades mer och mer och hur alla tittade på mig och fnissade. Mamman jag pratade med började skratta när jag fick till ett "nu")nej) och gick därifrån..
PUSS OLGI

1 kommentar:

Anonym sa...

Raring!

Förstår att det är kul att "skypa" med vänner, måste ju kännas som om Ni nästan träffas...
Vad jag är glad att Ni har så skönt väder fortfarande. Vet att det gör en enorm skillnad för familjerna. Bara detta att barnen kan vistas så mycket mer ute, underlättar ju enormt.
Ja, att titta in i en bil med blodigt kött måste ju kännas "knepigt".

Var rädd om Dig o krama alla trollbarnen från mig och Tata...

P o K Mamma