lördag 27 november 2010

Harrrrrry Potterrrr

Igår var jag och Alex office girls hela dagen. Det blev ingen kids club men vi planerade hela dagen inför kommande veckor och gjorde i ordning i vår pärm med tidigare kids clubs så vi kan använda dem igen. Som vanligt har vi sjukt roligt ihop- lite för kul? hehe. Vi gjorde vårt eget lilla kontor - satte upp en färgglad skylt ovanför ett bord med två pallar med texten; Olga & Alex Kids club office. An experience you'll never forget! Call us for assistence...och så vidare. Vi kände oss väldigt viktiga och har gjort stora planer på att väggen ovanför ska fyllas med fotografier på familj, våra barn i community och lampor och bling bling. Vi skrattade så vi höll på att dö medan folk säger att vi är som systrar och växer ihop i höfterna och "sluta ha roligt på jobbet!" haha..vi funderade på om vi på måndagsmötet skulle räcka upp handen när vår chef frågar om någon har något att säga och säga att vi har ett kontor och lägger man saker där som inte hör hemma där så kommer vi att slänga det. Man får inte skräpa ner. Haha..

På kvällen liftade jag, Karin och Märtha in till Arad. Killen som körde var jättetrevlig och duktig på engelska. När vi frågde vad han ville ha betalt sa han: "Girls, this time- I volunteered." Sweet!!

Vi åt middag; kinamat och gick på Harry Potter premiären och den var grym!! Sjukt bra verkligen! Go and see it! Efter det så gick vi lite i affärer (i the mall har det öppet till sent) och så tog vi en kaffe och en glass innan vi tog bussen hem 23.30.

Nu har vi precis ätit brunch här; scones blev det. Camilla är tillbaka från Sverige by the way vilket jag är väldigt glad över! Jag saknade henne jättemycket även om det bara var en vecka.
Idag ska vi nog vara hemma, städa, fixa i huset..ikväll ska vi hänga med tjejerna i det andra huset. Middag skulle jag tro.

Jag längtar efter er där hemma!
KRAM Olgi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Little sweet O!

Har just pratat med Dig i telefon, underbart att höra Din fina röst...
Ha riktigt mysigt ikväll och hör av Dig om hur det blir med nästa helgs resa till R.

Kram Mum

Anonym sa...

jag blir så himla sugen på scones!!