tisdag 9 november 2010

Good day today

Bra dag idag! Det är inget jobb på tisdagar utan vi är lediga på förmiddagarna för egen tid och på eftermiddagarna har vi tid i våra samtalsgrupper. Vi såg bla på Sagan om Ringen ikväll- första filmen, den är sååå bra! Fast det tyckte inte Alex...

Om ca en timma kommer Julias kusin, hon ska jobba och bo här i en månad- alltså fram till jul.

Innan dess ska jag faktiskt kolla löss i mitt hår...eller ja Camilla ska kolla löss i mitt hår.
Andreas kollade det också idag, men man kan aldrig vara nog säker...många av barnen har ju löss så det är bra att kolla ibland.. inget problem ni har i Sverige eller?!?! :)

Imorgon ska jag, Camilla, Märtha och Olivia upp vid 06.00 för att väcka barnen och följa dem till skolan. Hoppas vi får med oss dem!!

Hoppas ni har det bra,
Puss Olga

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi!
Nä några löss har jag inte sett på varken mig eller Sigge.
Vi tvättar oss så mycket så hade det varit nåt där så är det uppätet nu.
Vi saknar Dig och Sigge "hänger" mycket inne i Ditt rum när Du inte är hemma..
Du glömmer mig väl inte? Kram Cotten