söndag 28 november 2010

Yesterday, saturday

Igår var det en sån bra dag!
Först åt vi brunch här hemma med hemlagade scones. Sen slappade vi, städade, pratade, lyssnade på musik och jag skrev brev till Linnea Rodås.

Efter det åkte jag, Camilla, Märtha, Karin, Aaron och Johnny till Covasint där vi hade lite för tidig adventsfirande; vi bakade, gjorde hemlagad glögg och lyssnade på julmusik (mest svensk) och de andra icke svenskarna satt och skrattade och skakade på huvudena.
Jag har inte varit alls mycket på Covasint sen jag kom tillbaka och det kändes konstigt att vara där och inte bo där. Att några andra bodde i mitt gamla rum och allt ändå var sig likt fast ändå annorlunda.

På kvällen hade vi Alex, Olivia och Johanna på middag vilket var jättekul. Vi åt kycklingsallad, snacks och te och snackade natten lång...

Nu ska jag ta tag i den här dagen också...
XXX Olga

3 kommentarer:

Anonym sa...

Älsklingen!

Vad mysigt Ni alla haft och vad glad jag blir för det...

Idag har vi gjort adventsfint hemma med ljusstakar och stjärnor.. När jag satte upp Din fina stjärna så kände jag mig så ledsen över att Du inte skulle vara med och dricka 1:a adventsglögg på punchverandan med oss alla, då var det sorgset...
Så glad att läsa bloggen att Du haft en fin helg...

Kärlek och Kramar/Mum

Anonym sa...

Ciao!

Skulle inte Du komma hem till jul??
Knepigt nu är det väl nästan jul, eller??

En liten kram/Cotten

Anonym sa...

Hej Wingis!

Bry Dig inte om Cotten, Du vet hur han kan vara!!
Du kommer, när Du kommer...
Men Du kommer väl innan tomten??

Stoooor Kram Sigge