måndag 22 november 2010

Love from Romania


Hej!
Jag kom precis hem från jobbet. det har varit en bra dag,
men man är alltid lite trött på måndagar!
Dagen började med möte med alla i organisationen som vanligt men bara det att vi fick sitta ute och vänta i ca 20 min...ingen hade nyckel! haha..men till slut kom vi in och hade då möte och sen team Siria möte. Efter det gick jag och Josefina till den gamla skolan för att prata med läraren om när skolan har jullov osv. Alla barnen blev såklart
glada att vi kom och skulle stolt visa upp sina block där de skrev bokstaven M.
Efter detta hade jag och Josefina planering inför Hw club och sen möte med Kari ang tid och hur man ska använda den så effektivt som möjligt, om hur allt går för oss och om våra roller som ledare. Vi kände oss båda uppmuntrade efter mötet och känner att detta är kunskap som man alltid kommer att ha nytta av!
Lunch var det som vanligt runt 13 och sen ut till community vid 14 för att ha hw club. Det gick rätt bra idag, men det var en familj jag inte hann med tyvärr då jag och Alex skulle tillbaka och ha Kids club möte med Andreas och Kari. Jag blev biten i benet ute i community idag..men det sker ju dagligen..haah då skrattar bara barnen.Mycket kramar och lite bus blev det också emellan all tid vi tragglade bokstäver.
Kids club mötet var också bra då jag och Alex fick svar på några frågor och mer koll på vilka som kan vara med och hjälpa oss med Kids club på fredagar.
Nu ska jag duscha och sen iväg hem till Josefina och Alex och äta middag och ha vår accountability group, sen kanske några av killarna kommer dit och hänger.
Här regnar det förresten och blåser en del, men kallt är det inte även om vi känner att kylan är på G...
Love you
Olga

Inga kommentarer: