torsdag 18 november 2010

Lite sicko again


Jag är hemma idag, tyvärr. Så trist att vara hemma och missa både ledarutbildning och jobb!! Men jag vaknade och hade ont i magen och mådde illa så det var bäst så här. Jag mår bättre nu så det är skönt. Jättejobbigt är detta, då det inte ens var två veckor sen jag var magsjuk.

Annars är veckan hittills bra, vädret är helt fantastiskt!! I förrgår var det minst 25 grader och jag satt ute och solade. Man svettas i bara linne liksom. Ni har det betydligt kallare i Sverige vad jag har förstått...

Jag kommer hem om en månad- min hembiljett är bokad till den 21 december.

Ang. bilderna..Bilden till vänster är från idag- jag sitter och pluggar rumänska och har farmors stickade kofta på mig..den kommer väl till användning och kommer verkligen göra det längre fram i vinter. Bilden till höger är på mig på promenad i Siria häromveckan. I bakgrunden ser ni min by, Siria och upp mot kullarna...Det är så sjukt fint!

See ya in a month!

Olgi volgi voo

Inga kommentarer: