onsdag 10 november 2010

No lice but really rough day

Jag har inga löss, så jag kan andas ut! Verkligen en lättnad.

Däremot har jag haft en riktigt tuff dag och känner mig helt utmattad. Jag var uppe redan kl 06.00 för att följa barnen till skolan och har sedan jobbat fram till kl 17. Det var riktigt tungt på Hw club idag tycker jag. Det är frustrerande när det känns som om man inte lyckas förmedla det man vill till barnen och att de inte lär sig..hemma hos en familj satte jag mig i kiss och sen kissade ett av barnen i mitt knä. Behöver jag säga att jag inte luktar gott?! I andra familjen var det fullt av barn och allmänt stökigt..jag känner mig bara väldigt trött. Jag hade även med mig två engelska tjejer som är här med ett team i en vecka och de tog det hårt i en av familjerna- då de blev chockade över hur de bor och sådär. Det fick mig att tänka på hur det faktiskt är och hur jag först reagerade på när jag kom hit.. jag känner mig som sagt väldigt trött och lite ledsen efter den här dagen.

Nu ska jag ta en dusch och äta något och sedan varva ner..ikväll är det avskedsfest för Dave som ska hem till Australien i några månader.

Angus boy vill bara säga att jag självklart inte glömt dig, längtar efter dig och big boss.
Love Oglia

1 kommentar:

Anonym sa...

Ciao på dig!!

Inte lika kul att vara ute längre o igår kom det lite snö!! Blä...
Tur att det bärbara elementet är framme så att man kan ligga där o trycka!
När kommer du hem egentligrn?? Känns som du varit borta flera år!!

The Brothers.