tisdag 1 mars 2011

Bara liten update!


Ville bara skriva hej till er därhemma och säga att jag saknar er!

Hoppas ni har det bra!

Har precis ätit god lunch medMärtha och Camilla a la Camilla; toast, sakuchka (förmodligen felstavat) = rumänsk "grönsakssås" typ som sylt, stekt ägg och ost på det. Riktigt gott kan jag säga! Sen har jag ätit kiwi och har även grapefrukt innestående, som smakar så gott här!

Igår kväll förresten var en kul kväll! Jag, Alex, Alanna, Johnny, Gid och Aaron åkte till Covasint och åt middag. Det var jättegod mat och kul och hänga med alla där. Det bor ju väldigt många där nu och allt som allt var vi väl kanske 17 pers där igår.

Här är det rätt kallt förresten och det ligger en de snö kvar...men idag är det 1 mars och jag drömmer om att snart kunna vara ute och ha det som för några månader sen (bilden bredvid).

Idag fyller min farfar år förresten så GRATTIS till honom!

Puss och kram mina darlings
Olga

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ciao Flickan!

Var är våren????????

Cotten//

Anonym sa...

Häjj!

När komer du hemm??

sIGge

Anonym sa...

Hej!
Ja det skulle ju vara kanon om vädret blev varmare till jag kommer.
Men jag vet hur fort det kan ändra sig hos Dig med vädret. Så jag tror nog att jag får ett härligt vårväder.
Jag tar med mina löparskor så kan vi träna ihop. Kanske springa bort mot Cowasint...

Kram Mum