tisdag 8 mars 2011

VÅR!


Solen skiner, himlen är blå...och det är på riktigt, inte bara som i låten...:)

Åt glass och lunch ute i solen idag, fyy vad gött!
Nu rycker det i mina ben och att promenera är inte gott nog utan snart ska jag ta mig ut på löprundor! Det blir dock inte nu då det är för mörkt och jag precis kom hem, men senare i veckan- kanske imorrn?? Wooohooo jag längtar!
Jag kom precis hem från Arad. Åt middag där med Sam och Josefina; kinamat på the mall. Sen tog vi bussen hem även tillsammans med Gid. Nu ska jag hem till de andra tjejerna och hänga med Alex, Josefina, Alanna, Johanna, Johnny och Gid. Imorgon tar jag barnen till skolan med Alex och Johnny, det blir till att gå upp tidigt-men vad gör det om solen lyser?! :D

Kvällens låt; Dancing in the moonlinght med toploader
GRYM!

Love Olgi

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Här snöar det igen! Härligt!!??
Får väl ta fram snöskyffeln igen, urk.....

Njut av solen!

Tata and the Boys//

Anonym sa...

Ciao Bella O!

Jag skickar ett mail ikväll till Beth med mina flygtider, så hon kan reservera plats på en minibuss.
Nu är det bra att tiden går fort, men sen när jag är hos Dig får den gärna gå sakta, sakta.

Idag är jag ledig och skall äta lunch med Charlotte och den lille.
Det är klart nu att de flyttar till Shanghai... Det blir ett stort äventyr för dem.

Kram och Puss

Anonym sa...

Hej!
Kanske kommer jag och Sigge över en sväng. Vi har varit i kontakt med "Uffe" som skryter om solen i Siria.
Skall kolla flyg och boende... Vi hör av oss om det blir nåt, vilket är troligt även om det känns sådär att åka flygplan.
Men nån gång måste ju bli den första som jag sa till brorsan!!

Kram och hej på Dig
/Cotten

I. Petras sa...

Well I'm a Romanian in Sweden, and 18 degrees... hot? OH MY GOD.
It's now the 15th of May, and today were no more than 15 degrees outside . This is ridiculous. Where's the summer? It's a shame you're leaving Romania, you should see the August temperatures, in Romanian language, each month of the year has another name, like a nickname. The nickname for August is "Cuptor" or, in English, "Oven".