lördag 12 mars 2011

Sommar eller vår??

Happy weekend everyone!

Jag är så glad så glad för här är det riktigt varmt! Ryktena säger att det ska bli 18 grader idag, och jag börjar nästan tro det! Solen lyser och jag går runt i shorts och linne- jag skojar inte! :)
Idag på dagen vårstädar vi hemma hos mig; ALLT ska bli rent! Fönster, golv, lister... snyggt blir det! Lite senare ska vi ha picknick och promenera.

Trots att jag är glad så mår jag väl sådär, har så fruktansvärt ont i halsen och har haft det hela veckan. Igår tappade jag rösten och idag likaså...drack en kopp te med honung så nu kan jag prata hyfsat men känns väl sådär...får vila rösten så mycket som det går. Men vem orkar vara sjuk? Inte jag i alla fall...:)

Igår kväll var vi på fest; det var avskedsfest för Frank som åkt hem imorse och för Albin som fyller år idag. Albin visste inte att vi skulle fira honom, men vid 00:00 bytte vi ut "Hejdå skyltarna" till Frank, satte upp "Happy Birthday Albin skyltarna", och klädde oss i gröna tröjor och hemgjorda glasögon av kartong (då han alltid har på sig grön tröja och glasögon). Vi åt god tårta, brownies, vin och dansade till grym musik. Som alltid är våra fester sjukt lyckade.

Hoppas ni har en bra dag med hyfsat fint väder i Suedia också, nu ska jag städa vidare!
Love Olgaaaay

Inga kommentarer: