söndag 13 mars 2011

Härlig helg, inte lika härlig förkylning

Vädret fortsätter att hålla i sig...men idag är det rätt blåsigt fast soligt och skönt!

Hade en bra dag igår, vårstädade, solade, hängde med Märtha och hade Olle på lunch. På kvällen kom Josefina hit och så lagade vi middag ihop och hade lite dejt :) Sen kom Aaron, Camilla och Jonny och så kollade vi på film; "The Fighter"som var väldigt konstig men bra...

Min säng har gått sönder IGEN- Jonny hoppade upp och satte sig i den och då sa det "BRAK". Julia bor inne i datarummet för att det är svalare där så jg sover i hennes säng nu, men ändå, jobbigt! Sen var det skitvarmt i natt för att Camilla brassade på som 17 haha...vi är båda jätteförkylda. I fredags kväll tappade jag ju typ rösten och igår var det KATASTROF men fick tillbaka den någorlunda under eftermiddagen men den försvann m,er sen på kvällen...nu är jag jätteförkyld och har lock för öronen och tydligen enligt Camilla snarkade jag tom i natt vilket jag aldrig annars gör...haha..

Nu ska jag snart skypa med Lisafisa!! Roligt, och jag saknar henne! I sommar ska vi tillsammans med Linnea åka till Grekland vilket ska bli så kul! Vid 14 ska jag, Camilla och Julia på brunch hos de andra tjejerna med massa folk; det bli american panncakes, och ikväll ska vi ha Alanna här på middag!

Bilden är förresten från igår kväll på Aaron, Camilla, Johanna, Josefina, mig och Jonny. Normala? Nää.

Ha en bra dag,
PUSS OCH KRAM
Ölga

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla vännen!

Du måste ta det lugnt när Du är förkyld. Att storstäda, sitta i solen och festa är kanske inte det bästa...
Sitt inte i solen när Du har ont i halsen, det är verkligen inte bra. Vila lite i veckan nu så Du inte är sjuk när jag kommer, vi som skall ha så skoj!!!

Idag är det grått, grått, grått här hemma. Vi skall pigga upp oss med goda semlor.

Stor KRAM från alla på Villa Åshult