lördag 5 mars 2011

Saturday, happy b-day Camilla!


Skönt med helg faktiskt, känner mig rätt trött!

Hade en jätteskön kväll igår hemma med god mat, film; The Talented Mr Ripley (jätteotäck) och så var jag med och skypade på Josefins överraskningsfest igår kväll. Sjukt kul! Jättekul att få se henne, min familj, hennes familj och massa av våra gemensamma kompisar :)

Idag fyller Camilla 21 år, wohoo grattis! Vi har precis ätit en jättestor födelsedagsfrukost här med pannkakor, frukt, toast, te...och hon fick självklart presenter av oss. Snart kommer Aaron hit.

En glad nyhet är att solen lyser och snön nästan helt smält bort! Jag menar våren och sommaren är sååå välkommen!

Ha en bra dag, och helg!
Förresten! Ett musiktips; Adele med Someone like you
Hon är så fruktansvärt bra!!

Love you
Olgi volgi voo

1 kommentar:

Anonym sa...

Ciao!!

Mitt musiktips är;

Eldkvarn med " I skydd av regnet"

Cottteenn