tisdag 15 mars 2011

Home today again

Det var verkligen länge sedan jag kände mig såhär äcklig och sjuk.
Kände mig inte bättre sen igår kväll. Härligt att jag har så goa kompisar som tar hand om mig. När Märtha kom hem lagade hon mat åt oss; couscous och kyckling masala. Hon hade köpt min favvochoklad och så poppade hon popcorn och så sågvi på Matrix 1. Konstigt nog har jag aldrig sett någon av dem och den var så sjukt bra! Gick och la mig vid 22.

Vaknade vid 11 och läste lite men somnade om och sov sen till kl 14. Känns som om jag bara sover och sover...mest hela tiden. När jag vaknade nu för ca 30 min sen, så kändes det lite lättare i huvudet. Känner mig inte riktigt lika febrig och inte riktigt lika jobbigt snorig. Men jag har ont i ögonen, nacken, halsen och har en riktigt brännande hosta...hoppas jag känner mig bättre efter idag.

Utanför skiner solen och det är jättevarmt, helst vill jag vara frisk och kunna vara ute, men jag har öppen dörr så jag får lite frisk luft och komme ur den här "dvalan" som det känns som om jag lever i.

Hoppas ni har en bra dag, på lördag kommer mamma- jag längtar :)
KRAM Oglia

1 kommentar:

Anonym sa...

Hjärtat!
Jag borde ju vara hos Dig nu och ta hand om Dig.
Usch vad jobbigt för Dig. Glöm inte drick mycket och ät frukt.
Har just laddat Din mobil. Raring, sov och vila...
Är hos Dig om tre dagar...
Här hemma skiner solen fantastiskt idag.
Mitt hjärta värker av längtan efter Dig, det var så längesedan jag kramade Dig...

Puss och krya på Dig/Mum