lördag 26 februari 2011

Slapp lördag


Slapp lördag, skönt. Jag är trött...kids club igår var grymt kul och bra förresten!! Körde drama, lek, musik och pyssel. Det blev mycket skratt för barnen var jätteuppspelta och glada!

Idag har Karin varit hemma hos oss typ hela dagen. Vi har läst, jag har städat nästan hela huset, varit på en liten promenix med Märtha...sen var även Aaron och Olle här på brunch; det blev scones, te...m.m. Jag, Camilla och Aaron kollade på ett family guy avsnitt- inte det roligaste jag sett men ändå. :) Family guy är alltid family guy! Sen skypade jag en halvtimma med Alexandra Anani också vilket var grymt kul! så länge sen vi pratades vid...
Lite senare ska jag hem till de andra tjejernas hus och se på film med Alex, Johanna och Gid. Det blir en slapp och skön lördag.

Jag har hemlängtan...längtar efter er därhemma!

Love Olga

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi saknar dig med Mollas på gatas.../heddan

Anonym sa...

Hej Äskling!
Vad bra att Du har hemlängtan.
Blir glad av att Du läängtar efter oss, då vi längtar efter Dig hela tiden.
Vet ju hur bra Du trivs och då är det okey att få en "hem-längtans-attack" do and then.
Ikväll skall jag ut och äta med några gamla kursare, trevligt.
Om 2,5 vecka kommer jag till Siria...

Love/Mum