onsdag 16 mars 2011

Det är riktigt skönt att börja känna sig som en människa igen...
Jag känner mig mycket bättre och imorgon ska jag ÄÄÄNTLIGEN till jobbet igen! Jag ska ta barnen till skolan imorrn också, och det ska jag nog klara av om jag lägger mig tidigt.

Jag har haft en skön dag. Sett på en film, facebookat; pratat lite med kompisar, skrivit på bloggen, läst, tvättat, vilat, skypat med Hilda och Hedvig en snabbis...åt middag med Märtha och Camilla. Sen har många ringt och hört av sig och undrat hur jag mår, bland annat lånade en tjej och en kille från byn telefonen av en av mina tjejkompisar för att ringa och prata med mig...så himla goa! De frågade om jag var sjuk och när jag kommer tillbaka :) Jonny var här en snabbis efter lunchen och sa hej också.

Imorgon är det alltså jobb igen och I CAN'T WAIT! Ska bli så skönt att träffa alla imorrn, jobba med skolan och få vara ute i solen som alla andra.

Men jag längtar också till...
-Lördag då mamma kommer!
-och till alla er!
-Vår grymma Greklandsresa som jag, Lisa, Linnea och kanske Alex ska på.

Dagens låttips; "Say what you need to say" med John Mayer. Sjukt bra låt. Lyssna på den!

Förresten...Hilda och Hedvig hoppas ni läser detta! Kommer ni ihåg? hheheheheh... Videon är från när de var här i Rumänien och hälsade på mig och vi åt lunch och flummade i Arad, vår humor alltså...



PUSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer: