fredag 1 april 2011

Romania-Suedia

Hello hello! Idag är det första april och jag och Alex hade tänkt att göra något riktigt roligt skämt på någon, eller några, men vi kom inte på någonting, och var väl lite för lata för att riktigt fundera... HAr ni blivit lurade idag? Jag är så trött efter en hektisk dag med mjölutdelning och en kids club som blev lite våldsamt med barn som grät, bråkade och stal pennor och suddgummin... men en bra dag och jättehärligt väder! Nu är jag hemma och andas innan jag ska bort på middag ikväll. Skönt med helg! Jag längtar hem till er, och Sverige! Inte så långt kvar tills vi ses!! Ha en bra helg, Love you Olga

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Vad skönt med helg för Dig nu. Vet hur hårt Ni alla jobbar. Längtar mycket tillbaka, tiden gick som vanligt alldeles för fort när jag är hos Dig...
Om en stund skall pappa och jag åka in till stan för att gå på en utställning och sedan kanske nåt gott att äta och dricka...
Hoppas middagen hos Beth var trevlig igår!

kram och ha en fin helg/Mum