söndag 3 april 2011

Helgen!


Här är det verkligen sommarväder och jag har varit ute hela helgen! Helt underbart att få lite sol på kroppen och att kunna jobba på sin bränna! Fredags; Var hemma hose Beth med Johanna och åt middag, bakade och såg på "Fried green tomatoes". Lördags; Tog en promenad med Alex i två timmar från 10-12. Solade i bikini (fattar ni vad varmt det är?!) och Josefina och alex var här. Vi kollade upp lite inför vår resa vi funderar att göra en weekend i påsk eller precis innan påsk. Camilla var också hemma. Vi åt middag ihop och hade en allmänt skön dag! Skypade med Lisa också och på kvällen var jag över i de andra tjejernas hus med Josefina, Alanna, Alex, Olle, Gid och Dave. Söndag; Solade hela dagen idag också. Vi hade en "husdag" (jag, Julia, Camilla oh Märtha) med pannkaksbrunch ute i solen, städade hela huset, påtade i trädgården och åt sallad till lunch ute i solen. Jag har läst mycket idag också och så kom Josefina och Johanna och sa hej. Nu håller Camilla på att göra Coleslaw (!!) och om en stund ska jag skypa med Erik Wibel som är i Birmingham, England, sen i januari och pluggar engelska. Jag längtar efter er, MYCKET. Olga

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ciao!

Låter som en riktig toppenhelg.
Vi har också haft det bra, även om vi inte legat i bikini i trädgården, hm...
Det har regnat en del men det är bara bra om det skall bli nån fart på våren.

Vi längtar efter Dig :-)

Mum, Dad, sisters of "Stökåbök" and the boys

Anonym sa...

Hej!

Är så trött på att Du har ett helt rum här som Du aldrig bor i...
Kommer Du inte innan maj månad är slut, så tar jag över Ditt rum.
Har redan funderat ut med inredning och så... Vill bara ha mjuka "fårskinnsruttar" överallt...

KRAM SIGGE (Jag längtar ju så efter Dig Mollisen)

Anonym sa...

åh vad skönt älskling! mysigt med skype igår, love love /higgaaaan