söndag 10 april 2011

HEMBILJETT BOKAD

Jag har haft en riktigt bra helg. I fredags var jag som sagt på middag med Alex, Josefina, Alanna, Sam och Gid. Igår var en jättehärlig dag! Jag, Sara och Alex liftade till marknaden i Pancota. Det är verkligen en jättehäftig marknad och det känns väldigt exotiskt när man är där; mycket folk och liv och man kan köpa ALLT! Kläder, skor, höns, kaniner, frukt, mobiltelefoner, kryddor, smink, musik... Jag har aldrig sett så mycket folk där innan och det var större än någonsin. Vi åt lunch där också innan vi liftade tillbaka till Siria. Vi tog med oss picknick och promenerade upp till slottet. Det är som ett träningspass att gå upp dit! Sen stannade vi där rätt länge. På kvällen liftade jag och Sara till Covasint där de flesta sen var och vi hade grillkväll. Idag sov jag till typ 11.30 och så åt jag, Camilla och Märtha frukost och kollade på "Vänner". (Har blivit riktigt stort Vänner fan så här x antal år försent). Vi ska städa huset idag och jag tänkte gå ut och power walka. Ikväll skype med CARRO SANDIN! Längtar! och längtar HEM! HEMBILJETT ÄR NU BOKAD till den 26 MAJ!! WOHOOO! Ska bli så otroligt kul att komma hem till Göteborg, till familj och kompisar!! Älskar er Olga

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina O!

Ja nu är det verkligen nedräkning för Dig...
Vi längtar minst lika mycket som Du till att ha Dig i Sverige igen.
Vi kom hem sent igår kväll från en underbar resa till Wien. Våren hade verkligen kommit dit. Allt var så grönt och fint. P & L är ett härligt ressällskap, pigga på det mesta, så det var en kanonlyckad resa...

Idag har jag tagit hand om packning och tvätt samt varit inne på ett kort möte på jobbet.
Vi har strålande sol härhemma, så det blir nog sommar i år också...

Kram och kärlek/Mum