torsdag 28 april 2011

Ett snabbt hej!

Jag har så mycket att berätta! Har ju varit i Serbien och Montenegro och kom hem i måndags natt! Det har varit rätt fullt upp sen jag kom hem så jag har inte hunnit skriva ett inlägg om det men det kommer, idag kanske? :)

Jag har varit på mums and babies i natt och kom precis hem nu. Jag har bytit om till jobbkläder och frukost och ska nu rusa till jobbet. Idag ska vi ha tjejgrupp! Wohoo! Vi ska fika, prata, göra en lek och sminka dem. Troligtvis gör vi allt detta ute i solen i en park så det blir som en liten picknick! Ha en bra dag, snart ses vi!

OLGA

1 kommentar:

Anonym sa...

Ciao!

Som vanligt har Du fullt upp... Nu börjar det faktiskt bli nedräkning, 4 veckor kvar... Hoppas det känns ok. Vi här hemma tycker att det känns mer än bra att Du snart är hos oss igen.
Du är så efterlängtad!!!!!!

Love/Mum