onsdag 6 april 2011

Heeeej!

Har precis skypat med mamma och pappa en snabbis. Pratade om flygbiljett för mig hem bland annat som ska bokas imorgon tror jag. Det är jättevarmt här och jag har haft en bra dag med adult literacy, sorterande av tvättmedele som ges ut varje vecka och sen skolklubb. Efter jobbet gick jag till posten och sen köpte jag glass! Nu ska jag duscha och sen iväg och fira Alex som fyller 22 idag, woohhoo! Tänk att hon är född -89 och jag -90, hon är 22 och jag 20! mohaha... Hon ska få olika nagellack, eyeliner, en rolig pincett och ett jättefint kort... Middag och kaka blir det också! See you soon! Puss puss Olgis

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina O!

Fantastiskt att det är så skönt hos Er nu.
Antar att de flesta träden slagit ut i blom. Det var ju ganska grönt och fint redan när jag var hos Dig.
Här är fint väder med sol idag, men blåsigt.
Ikväll skall pappa, Hilda, Hedvig, Peter o Lovisa en sväng på Sticky Fingers för att bl a lyssna på Karl.

Kramåpussåkärlek/Mum