lördag 16 april 2011

"Helg"

Det är inte en riktig helg den här helgen... alla är väldigt trötta, inklusive jag och hade nog egentligen behövt en riktigt lång, skön helg. Vi har ett stort svenskt team på besök så vi jobbade även idag, från 10-14. Det blev en sportdag för alla barnen i community och allt gick förvånansvärt bra! Det var olika lekar och sportaktiviteter, ansiktmålning osv. Barnen älskade det! Efter det så gick jag och Alex på en lång promenad i kanske 1,5 timma. Hemma fikade jag med mina roomies; mjölk och hembakade havrekakor! Så svenskt! Ikväll ska vi väl hitta på något kul, vet inte exakt vad än. Igår förresten var vi på hejdåfest för Olle som åkte hem till Sverige imorse...sad! Hoppas ni mår bra, PUSS Olga

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mollan!
Förstår att du har det bra även om du jobbar mycket...
krama alla barnen/Vippshahaan

Anonym sa...

Fin-Flickan!
En riktigt GLAD PÅSK önskar vi Dig. Firar Ni det i Romania?
Kanske skulle Du överaska med att vara påsk-käring!!

Stor Kram Mama, Tata o Systrarna Stökåbök

Anonym sa...

Hej!

Cotten lever "rövare" i Ditt rum... Så nu är det nog dax att komma hem... Jag längtar såååå efter Dig...

Puss Din egen Sigge