torsdag 28 oktober 2010

Uppdatering..

Idag på jobbet så var jag ute i community tillsammans med de andra Hw- club tjejerna. Vi hade hemundervisning med några barn. Det gick helt okej bra men det var ganska stökigt, många barn omkring som ville vara med och sådär så det var svårt att koncentrera sig på undervisningen. Men jag älskar att vi tillbringar så mycket tid i community med barnen och familjerna, det är så mycket roligare än att lägga en förmiddag åt planering!

Imorgon är det fredag och då blir det mjölutdelning på förmiddagen och på eftermiddagen kids club som jag och Camilla ska hålla i för första gången. Det ska bli väldigt kul och jag hoppas det blir lyckat!

Puss Olga

1 kommentar:

Anonym sa...

Ciao Bella O!

Javisst är det så, att planeringen inte känns så kul. Men samtidigt är det ju så att ju mer förberedda Ni är desto mer lyckat blir det med undervisningen...
Vet ju samtidigt att all tid från barnen känns som "spilld" tid, det är ju med barnen Ni vill vara hela tiden helst...
Vi har det bra här hemma i regnet och längtar efter Dig...

Puss min älskling/Mum