tisdag 12 oktober 2010

Sweet dreams Sweden

Jag har haft en bra dag. Jag har gårdagen i tankarna och det känns tungt. Men lite lättare. Det är bra att det finns så många här som jag kan prata med.

Jag och mina sambos har precis ätit en jättegod middag, med tom scones till efterrätt! Inte illa! Vi köpte en ugnsform idag så äntligen kan vi baka och göra fantaaaaastiska maträtter! :)

Nu ska vi gå och lägga oss..men som vanligt dröjer det väl lite innan vi somnar. Det blir alltid massa prat och fnitter. Jag står väl för 80 % av allt fnitter..hehe.

På bilden ser ni mig och en av alla hemlösa hundar i Siria. Bilden togs häromdagen.

Sweet dreams Sweden.
Love you,
Olgen

1 kommentar:

Anonym sa...

Ciao Bella O!

Tur att jag precis ätit.. Blir alltid så hungrig av att läsa Din blogg, rena matbloggen, ha ha.

Kramåkärlek