onsdag 6 oktober 2010

Casa mea











Okej så här är några bilder på mitt hus. MEN jag vill bara säga att vi har ju inte helt kommit i ordning än- vi har inte dekorerat än och har tex ingenstans att ställa skorna.
Men här ser ni i stora drag hur det ser ut. Bild på huset utifrån kommer senare.
Bild nr..
1: Soffan i vårat datarum och garderobsrum. Detta rum är int jättefint nu, ganska tomt och med några kartonger. Det är tänkt att detta rum ska vara som en walk in closet- om vi kan få några av killarna att hjälpa oss att flytta in de andra två garderoberna.
2: Livingroom
3: Kamin och "byrå" i vårat sovrum.
4: Beds. Vänster längst ner; Julia, över henne Camilla. Höger längst ner; Märtha och över henne sover jag.
5: Badrummet. Me looove! Det är stort och väldigt snyggt.
6: Dessa bilder på oss sitter på väggen ovanför matsalsbordet.
7: Köket. Här kliver man in när man kommer in i huset. Från detta rum ligger alltså badrummet i dörren rakt fram. Direkt till höger livingroom, direkt till vänster; "walk in closet" och längre fram till vänster där dörren är lite öppen är sovrummet.

Det kommer fler bilder sen, och då kommer det vara mer bilder uppsatta och mer dekorationer.
KRAAAM Olgi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ciao!

Ser ju jättefint ut!

Var ska kattlådan stå??

Cotten//

Anonym sa...

Ciao!

Cotten och jag har bestämt oss för att komma över en sväng. Finns det bra mat för oss?
Jag har tappat min vänstra hörntand nu, åldersproblem säger mamma...
Tycker fortfarande att jag är snyggare och på många sätt en mer "vass" kille än Cotten...

Kram Sigge