måndag 25 oktober 2010

Hello mates!

Jag är just hemkommen från Glasgow och har haft det jättebra! Resan var så lyckad!
Detta var ju anledningen till att jag åkte hem en sväng eftersom att mamma fyllde år och vi skulle till Glasgow med kompisar och fira henne.

Mamma och pappa åkte en vecka tidigare så jag, Hilda och Hedvig fick en vecka för oss själva och det var jättekul! En vecka senare (alltså i fredags) flög jag, Hilda, Hedvig och familjekompisar till oss, till Glasgow. Vi har shoppat, ätit gott, varit ute mycket- och sent!, och även hunnit med sightseeing. Det är verkligen en rolig stad med skönt folk och mycket att göra. Hoppas verkligen att jag åker tillbaka dit snart!

Nu är uppackningen klar men snart ska jag ta itu med morgondagens packning då jag åker tillbaka till Rumänien imorgon. Mycket resande men det är kul! Nästa gång jag kommer hem är innan jul så jag är väl tillbaka i Sverige om sisådär 6-7 veckor.
Nästa gång jag skriver är jag i Rumänien.

Cheers/ Olga

Inga kommentarer: