onsdag 27 oktober 2010

Ciao!

Tillbaka i Rumänien!

Jag kom fram igår kväll strax efter 21.00 rumänsk tid. Planet var försenat- ca 1 h 30 min vilket ju inte var såå kul men allt gick bra. Minibuss som vanligt från Budapest- vilken var full; 5 rumäner, två norrmän som hade släkt i Rumänien, en tysk som bodde i Rumänien och var gift med en rumänska- och så jag.

Idag har jag varit ute i community hela dagen; haft hemundervisning med barn inför Hw club och även med äldre barn och vuxna för Adult literacyn. Det var roligt att se alla barn och de undrade vart jag hade varit, när jag kom till Rumänien och tyckte det var roligt när jag sa att jag varit både i Sverige och Skottland och firat min mammas födelsedag.

Hoppas ni har det bra i Sverige, vi hörs snart <3
Lots of Love Olga

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla vän!
Antar att Du nu är ganska trött efter senaste veckans alla flygningar: Rumänien-Sverige-Skottland-Sverige-Rumänien... Men roligt har vi haft och nu blir det ju lugnt fram till jul för Dig..
Eller lugnt kanske är fel ord, vet ju att Du har mycket att göra i Siria.
Barnen måste klart ha undrat, över vart Du tog vägen...
Vi saknar Dig mycket och tycker Du är bäst...

Love U/Mum