onsdag 25 november 2009

Wednesday darling!

Onsdag idag och jag ser ut som om en snogubbe.

Pa em skrapade/slipade jag namligen taket hemma hos en familj och har vitt damm over hela kroppen.

Annars sa har jag...

-Druckit en kopp kaffe hemma hos en familj i byn
-Lekt med barnen
-Burit och lamnat tvattmaskinen hos en familj
-Druckit en till kopp kaffe hemma hos en annan familj

-Tagit en promenix med Camilli Vanilli

Nu ska jag duscha och ata och ikvall a...tja vagar jag gissa pa att det blir en mysig filmkvall med ganget? :D

Fick brev fran Josefin S idag, tack sa mycket om du laser detta! Fick aven brev fran mamma igar och hon skickade med en bild pa mig, Hilda och Hedvig nar vi ar sma och sitter pa "stora stenen" pa vart sommarstalle Stenbacka. Ett riktigt gulligt kort da Hilda och jag pussas och Hedvig avundsjukt tittar pa med blabar runt hela munnen. Kortet sitter pa vaggen vid min sang nu! Tittar pa den varje varje varje dag! JAG SAKNAR MINA SYSTRAR!!!!!!!!!!!!!!!

Tva andra saker som sitter pa min vagg nu: (bada har jag fatt av Sam i org)

-En svartvit bild pa Audrey Hepburn: saaaaa vacker!
-En bild skriven med glada farger och med en stor blomma: " Olga you are so beautiful!" Sam ska gora en san varsin till oss i vara grupper vi har. Gulligt och man blir alltid sa glad nar man kommer in i vart rum!


Nu MASTE jag duscha, jag ser hemsk ut...

Puss sa lange!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej finaste lilla O!
Fantastiskt vad mycket Du numera kan, skrapa hus, rensa avlopp mm.
Underbart!! Precis vad vi behöver i vår familj, en riktig hantverkare, ha ha.
Systrarna saknar Dig lika mycket, tror det är därför de numera använder Dina kläder så mycket!!!!

Pussåkramåkärlek Mamma

Anonym sa...

Ciao!!

Verkar trevligt med alla dessa kaffebjudningar.
I nästa vecka dyker väl dammsugaren från Reningsborg upp.
Då är det väl läge att göra en riktigt julstädning på Vingården.
På tal om Vin!! Vad har hänt med alla druvorna? Har dom förpassats till flytande form? Av vem/er hur/när då?
Daddy Winehouse

Anonym sa...

Saknar dig min vän! Längtar tills vårat stora julbak :) puss puss / H

Olga sa...

Heeej!

Forlat vem ar H? :)

Ja mamma haha mycket har jag lart mig som jag inte trodde att jag skulle lara mig! haha. Hha kan tanka kig att de anvander mina klader...det vill jag att de gor sa lange de gar att anvanda nar jag kommer hem//:) halsa alla PUSSSS

Daddy!
Ja det lar dne gora, ska bli skont!Finns inga druvor kvar trots att vadret ar sa varmt och soligt. Vet inte hur det funlkar med druvorna, tror att org., saljer dem pa ngt satt...Halsa alla, jag langtar efter er! PUSSSS