lördag 21 november 2009

Foarte bine lorday!

Idag har jag....

-Varit i Arad hela dagen med Camilla, Alanna och Martha. Vi liftade for forsta gangen, mycket spannande... val i Arad sa shoppade vi. Vi drack jattegott kaffe (caramellatte) pa ett ursnyggt cafe, at kunch pa McDonalds- dar vi traffade Aaron! Sen var vi pa julmarknad och drack glogg! Vadret ar jattefint och varmt och soligt sa det kanns lite fel...passade pa att ta kort pa oss framfor en julgran med solglasogonen pa...

-Tagit en laaaaang promenad med Camilla och MArtha

-Cyklat med martha och Camilla, hittade e plats dar vi la ut en filt och bara la oss och tittade pa stjarnorna...

-Nu blir det middag har i Covasint, Alanna star for maten.

-Sova ute under stjarnorna inatt?????

Have a grrrrrreat weekend babes!

Love ya! Olgi

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej raring!
Låter som en härlig lördag.. Vädret är ju klart bättre än här, skall nu sticka ut och springa i hällregnet.. Inser att det är ingen idé att vänta på uppehåll, ser inte ut att bli något.
Vad kul med glögg i Arad, trodde inte de hade det..Ladda nu ordentligt tills dammsugaren anländer i veckan så Ni riktigt kan ta Er an alla dammråttor, (glöm inte kolla att det finns dammsugarpåse i!!!)

Ha en skön söndag min älskling..
Alla, stora som små Åshultare hälsar med kärlek

Anonym sa...

Hej Olga!
Har följt din blogg med stort intresse och visst vandrar tankarna tillbaka till dom dagarna vi var i Rumänien med skolan. När jag har läst din blogg blir jag ibland lite sugen på att åka ner igen och jobba som volontär.

Har någonting förändrats/förnyats i Shiria sen vi var där och har du vart uppe i taut ngt, där vi bodde?

Ni gör ett fantaskiskt jobb och hälsa alla från mig. Kram Kram Alicia

Anonym sa...

Ciao!!

Rumänsk glögg!!?? Låter spännande.
Såg på väderprognosen att det varit/är riktigt varmt nu under helgen, härligt!
Här står regnet som spön i backen och det blåser från all möjliga och omöjliga håll.
Ha nu en skön söndag!

D Kool.

Olga sa...

Pappa! Ja det var jattegof glogg och en san harlig lordag!! Vadret ar underbart..trakigt med regn i sverige..PUSS!

Alicia! aa vad glad jag blev att hora av dig!! Hoppas du mar bra! Nej vi har inte varit i Taut an..hoppas komma dit, hade varit kul men det finns liksom inte sa mkt tid..allt gar bra! ja en del har forandrats i och med att vi har startat upp nya projekt: tvattprogram och homeworkclub. en du skulle kanna igen manga av barnen! En tjej som jag blev kompis med sist tex: Bianca kande igen ig och blev sa glad! Forstar att du blir sugen...! Det ar aldrig for sent! Tack for uppmuntran, sakul att hora! Roligt att du foljer min blogg! Alla halsar tillbaka! Ta hand om dig! Kram

Mamma! Ja det var en underbar dag! Hoppas det gick bra med springningen! Ska bli grymt bra med dammsugare! Idag har jag varit och veckohandlat med Aaron, Johnny och Camilla och drack kaffe efter det. Nu hanger vi och har det mysigt i Covasint. Planerar ocksa en julfest vi ska ha den 5 dec:) PUSS!