söndag 15 november 2009

Gaaaah

Hade jattekul igar pa forlovningsfesten! at massa gott, dansade, pratade, gjorde upp en eld... jag hade plattat har, skont med omvaxling och det var langesen jag hade platt har. Alla tyckte jag sag sa annorlunda ut.

Daremot vet jag inte om jag ar sjuk...trodde jag var frisk men vakande kl 7 i morse med varldens hemskaste magknip! Kanske ar det for att jag inte ar frisk an eller sa ar dte for att jag at mat igar och man ska ju borja forsiktigt efter att ha matt illa..

GAAAh kanner jag bara, orka vara sjuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppaa ni kanner er fraschare och piggare dar hemma...I love you!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig Olgis! Hoppas magen mår bättre snart! /Alex

Anonym sa...

Sötnosen!
Kanske inte helt bra att äta en massa partymat när Du så nyligen varit kass i magen.. Antar att det blir så för fler av Er när Ni haft lite "tok" med magen. Ni måste äta försiktigt, vitt bröd, ris, kokta grönsaker typ "snäll" mat. Hälsa det till de andra också.. Antar att festen igår var jättekul om alla var med.. Härligt också att Ni plötsligt har nästan sommar.. knepigt.
Jag är glad så länge det är varmt för alla småvännerna.. Vill inte att de skall frysa.
Snälla, kolla att alla små har skor nu tills det blir kallt..
Har Ni fått någon dammsugare?
Var rädd om Dig nu och ta det försiktigt med vad Du äter.

Pussaråkramarmånga från Mamma

Anonym sa...

Ciao!!

Vad betyder Gaaaaah???

Jag inte förstå allls!

zigge

Olga sa...

Sigge: Gaaah ar uttryck da du ar frustrerad kan man saga//:D puss pa dig!

Mamma! ja jag och alla andra som har ont i magen tanker pa vad vi ater nu.. vadret ar harligt ja och det ar sa skont for alla familjer i community! Dammsugare har vi inte fatt, ska fa en leverans fran Reningsborg nasta vecka tror jag och da sa vi till Andreas att vi behovde en dammsugare sa forhppningsvis far vi det da! Halsa alla dar hemma, PUSSAR

Alex min fiiiiina van! Hoppas du mar bra, jag saknar dig! Tack jag mar redan lite battre.. PUSS!