onsdag 11 november 2009

Tjejsnack

Finns det nagot battre an en riktig tjejkvall med massa snack? Nej trodde val inte det!

Hanger i koket med Camilli vanilli och Fina. Vi har precis atit en faaaaantastisk gourmet middag som jag lagade bestaende av: pasta i form av makaroner, stekta fiskpinnar och intet att forglomma sallad och tomat. Till detta en mycket smakrik majonas. Fint ska det va!

Nu sitter vi och filosoferar om skoltiden pa LM (tank att vi inte alls kande varandra da!), arbetet har, manniskor vi moter och om framtiden...

Nar resten kommer hem efter forelasning blir det film. (precis som igar da vi hade filmmaraton och sag Svardet i stenen, Aladdin och Pochahontas-i brist pa annat) Ikvall blir det Happy Feet och Pirates of the Caribbean- yes antligen en Orlando Bloom film!!! <3

Tills vidare avslutar jag med en typisk brittisk fras: "See ya mate!"

/Lilla O

1 kommentar:

Anonym sa...

Mumsssss

Pinnar av Fisk!! Låter hur gott som helst. Själv får jag nöja mig med några slags hårda bruna knapriga grejer, (torrfoder!!!!) morgon, middag o kväll. Snacka om enahanda käk, sen får veterinären säga vad sjutton som helst.Nä tacka vet jag några knapriga pinnar av fisk med drivor av majonäs eller en riktigt fet strömming. (F.n är jag mycket besviken på vad som bjuds!)

SSige