lördag 7 november 2009

GREETINGS FROM THE VINEYARD

Igar var en jattejobbig arbetsdag da allting blev valdigt patagligt, hur fattigt de bor och hur de behandlar varandra och djuren. Vill inte ga in pa det for mycket har mer an att det var jobbigt att se. Jag grat och nu kanns det battre!


Igar kvall var vi pa middag hos nagra i org, vi at mat, hade en stor eld i tradgarden och dansade!
Idag har vi en mysdag har hemma pa vingarden och ser pa film! En sa lange har vi sett ap shrek 3 och nu ska vi se svardet i stenen! Hoppas pa att se Aladdin lite senare...:)
Ikvall ska vi troligtvis hem till en kompis och hanga med lite folk!

Hoppas ni har en bra helg och att ni vet att jag saknar er sa mycket!!

LOVE OLGI

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vännen!
Vet att Du var jätteledsen och att det är väldigt svårt för Er att förstå, då en del också bottnar i olika kulturer. Men visst, det är ändå inte okey.. Det är viktigt att Ni pratar med varandra, jätteviktigt Olga att Ni inte går och bär på saker utan får "ut" det.
Jag var med Dig i tankarna hela em igår då jag pratat med Dig..
Hoppas att det gick bra på HW-club senare och att mitt material kommer till användning. Känns som att det var bra grejer inte minst om C är med igen..

Ha en bra helg nu och vila upp Er :-) Mamma

Olga sa...

hej mamma! Ja vi pratar om det, och det kanns bra att inte bara omkring pa det ja. Materialet blir nog jattebra, har bar anvant den bruna plattan an sa lange. HW gick bra! tack an en gang for sakerna!!

Hoppas ni har en bra helg, halsa alla med massa pussr och kramar!