fredag 27 november 2009

Skit ska det va

Idag var en jatteintressabt arbetsdag...

Jag har...

-Separerat hastskit
-Blandat hastskit med vatten
-reparerat vaggar med hastskiten som vid det har stadiet snarare ar hastdiarree
-Malat vaggarna
-Delat ut mjol i byn
-Burit mobler hos familjen vi malade och reparerade hos
-Sopat hos familjen ovan

Nu ar jag....

-Trott
-Skiten (bokstavligt talat)
-bla (bla malarfarg over hela mig)
-Trott i kroppen
-GLAD!

Langtar efter er. Hoppas ni far en rolig helg!

Karlek! <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha hur ofta jobbar ni med BAJS? puss Lisa

Olga sa...

hahahinte alls ofta men det hander..forsta gange for mig! Jag blev riktigt exalterad och gick in for det ordentligt om man sager sa..nar jag kastade hastdiarren pa vaggen rakade jag skvatta ner Martha i ansiktet hih. Det var ett jattekul jobb! Du och jag skulle skrattat lisen..PUUUUUUUUUUUUSSSSSSSS Olgi

Anonym sa...

Så nu kan vi prata om bajs hur mycket som helst när nu kommer hem? Jag kommer inte känna igen dig alls! Kisses and love //Bella Ballerina