måndag 9 november 2009

Hej hej hej hej

Jag haller pa och blir forkyld. Igen! Kanns pa natterna, uuuusch. Annars mar jag bra, har varit pa sa konstigt humor idag. Jag och Camilla har varit jatteflamsiga, skrattat tramsat och pratat med olika dialekter haha. Sen har jag och john retats typ hela kvallen och kastat sarkastiska kommentarer till varandra.

Jag lagade middag idag: Tonfisk med pasta och majs, goott! Alanna ar tillbaka ocksa, kom ikvall och det ar saaa kul! Kanns som det var langesen hon var har fast hon bara varit borta i en och en halv vecka...

Fick brev fran Gabbie idag ocksa, tack tack tack! Svar kommer snarast!

LOVE LOVE LOVE OLGI VOLGI VOOOO

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ciao!

Själv har jag helt och hållit slutat flamsa. Har också märkt på mig själv hur mogen och klok jag blivit efter min 1 årsdag. Faktiskt större skillnad än vad jag trott. Är ganska säker på att min omgivning (förutom Stor-Drul)tydligt märkt hur jag plötsligt blivit en stor, mogen ansvarstagande kille.
Love from Angus the Scotsman!!

Olga sa...

haha detta ska bli roligt att se nar jag kommer hem...ar inte sakert pa att jag litar pa ditt ord. Du kommer alltid vara barnslig och flamsig, som en liten kattunge ska vara! PUSS