fredag 30 oktober 2009

VECKAN

Veckan har varit saaaaa bra for mamma var har!! Det var kul att hon var med och jobbade, och att se hur mycket hon tyckte om stallet och alla barnen!! Vi hade som vanligt massa att prata om, vi tog langa promenader, at middagar..och jobbade forstas. Hon var ju hemma hos oss och lagade mat 2 ggr och det var mkt uppskattat!! I torsdags fm innan jobbet var vi ute och promenerade i ca tva timmar och vi promenerade upp till ett overgivet slott omgiven av en jattestor vingard..vi borjade fantisera om vem som bott dar och hur slottet skulle se ut om vi fick renovera det..
Imorse akte hon hem och aven ifall det kanns lite jobbigt ar jag glad over den harliga veckan och hur bra det ar att ngn i familjen varit har och sett vad jag gor. Blir sa latt att forsta da.

Idag pa jobbet var en bra dag! Var i skolan pa fm och pa em hade vi homeworkclub ilket var valdigt lyckat!! Jag kanner mig riktigt glad for det blev verkligen framsteg idag!!

Idag ar Ben sista dag i Covasint..sorgligt! Men imorrn da det ar hans sista dag, sak vi ca 1 pers till Timisoara och soendera morgondagen dar och utgang pa kvallen! Vi laddar och det ska bli jattekul!

Hoppas ni har det bra!

Love u! /Lilla O

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lilla O'
Vi har det kanon har i Budapest. Idag har det varit shopping, god lunch och stralande solsken. Nu har vi "stylat" till oss lite och skall ut och ata.. Sedan blir det nan club med bra musik..
I morgon skall vi ga pa SPA och lyxa oss..
Charlotte har shoppat loss som en galning bland vintage-affarerna.. Jag har kőpt en fin festklanning som Du kommer alska..
Karin,Mariette o Charlotte halsar..

Love Mamma

Anonym sa...

Du är så duktig olga! Miss U!!! puss

linnea

Olga sa...

Tack Linnea! Hoppas du mar bra vannen!!! Saknar dig med!!

Mamma! VAd kul att ni trivs i Budapest! och vad roliga saker ni gor! Aaa kan tanka mig att ni har shoppat loss..ska bi kul att se sen! Sjalv kopte jag ett par svart leggings byxor med dragkedja dar nere! Hoppas de ar nojda med mossorna! LOve Olga