torsdag 22 oktober 2009

Thursday

Idag hade vi lite "utvecklingssamtal" for att prata om hur vi trivs med allt osv..det gick bra!

Sen tog vi fler bilder for mossorna och det var kul!

Nu har vi precis sett pa Zoolander har hemma pa vingarden..haha borjar tycka den ar ratt kul fast det inte ar min typ av humor till 100%..

Pratade med mamma idag pa telefon, planerade lite infor att hon kommer, 2 dagar kvar!

Nu medans jag skriver sitter jag bredvid Aaron som envisas med att trycka sina fotter i ansiktet pa mig (for att jag inte gillar fotter) och Gid som inte kan sluta prutta. Alltid nar jag ar i narheten. Thanks lads!

SOV GOTT I SVERIGE

PUSS OCH KRAM

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lilla O!

Låter som om det är bra att jag kommer och styr upp bland killarna och deras fötter och "pruttar".
Såg en bild på det lilla pesionatet jag skall bo på.. gulligt.
Skall baka Ditt älsklingsbröd idag och ta med..
Pussåkramminälskling/Mum

Anonym sa...

Ciao!!!

Osmakligt på min ära!!!

Cotten

Olga sa...

haha jaa det later bra!! aaaaaaaa vad glad jag blir!! Antligen RIKTIGT brod! Tack tack tack!! Ses om nagra timmar....hih PUSS