söndag 4 oktober 2009

Helgen ar over och imorrn ar det monday baby!

Hej hej hemskt mycket hej!

Helgen har varit bra! I fredags var vi hemma hos Beth, Liz och Karen hela organisationen och at pizza och hade kul! Det var mycket folk, for det var aven en eng grupp som var har i en vecka.
I lordags skulle vi liftat in till Arad men eftersom att det var Sarahs sista dag sa var vi hemma istallet: jag och Camilla tog bussen till Siria-vi forsokte lifta men ingen plockade upp oss, och hamtade tva av vara cyklar hos Carmen (hon ar rumanska, jobbar i organisationen och bor i Siria). Sen cyklade vi hem dem och resten av dagen sa promenerade vi och pratade med manga manniskor i Covasint dar vi bor, alla ar nyfikna pa oss. :)

Pa kvallen at vi middag: pasta boluognese och sa sag vi pa en engelsk film: starter to ten. Idag lagade jag jag och Josefina mat och det blev sa lyckat! Stekt fisk, potatis, aioli, sallad, och salladsdressing.

Nu hanger jag i soffan med Alanna, John och Miia men ska snart sova...
Hoppas alla far en bra vecka!

Love u guys! Olgis

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej O!
Men lifta i Rumänien!!!! Låter ju inte som en varken klok eller särskilt smart idé.. Glad att Ni inte blev upplockade :-( Det finns väl bussar att ta?
Har Sarah rest hem nu? Kommer hon tillbaks igen?
Jag mailade Beth igår ang. flygtider och ankomst..
Var rädd om Dig XXX Mum

Anonym sa...

Stekt fisk?? Låter verkligen mumsigt!!

Finns det strömming i Rumänien??

Sigge o Cotten.

Olga sa...

haha alla liftar har :) ja tydligen finns dte en buss som inte gar sa ofta. Ja Sarah har rest hem, hon kommer tillbaka men vet inte nar, kan bli innan vi aker eller om nagra ar..:) Bra att du mailat, snart ses vi!! Cotten och Sige stromming i Rumanien vet jag inte om det finns, lovar att kolla upp det. Love u!