söndag 18 oktober 2009

Saturday 17 oktober

hade en riktigt harlig och kul lordag igar! Tillsammans med Julia, Martha, Josefina, Allie, Mike, Heather, Rob och Diana hade vi en heldag i Arad!

Vi akte buss in till Arad dar vi motte Diana som bor i Arad. Hon tog oss till en marknad som var huuuuuge och hade allt mojligt! Jag kopte raggsockor och en stor brun GAP troja i ull for 30 spann! Skont nar det blir kallt..jag praktiskt taget bor i den trojan nu nar det ar lite kyligt..:)

Sen akte vi hem till Diana och drack te och sen at vi lunch pa en mall: kinamat. efter det gick vi i affarer dar och jag kopte ett par tofflor. Vi avslutade dagen pa ett cafe i Arad som Dianas bror ager, det var saaa snyggt och coolt! Mork belysning, snyggt inrett och jattestort. ar tydligen lite av en nattklubb ocksa. Coolt varre var det och det var bland det godaste kaffet jag druckit: caramellatte mums!

Idag ar det sondag och mamma fyller ar!!! GRATTIS AN EN GANG!! Pa lordag ses vi!! :D

Nu ska vi se the Notebook oooohhh!

Hoppas ni haft en bra helg! LOVE

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej fina O!
Vad skönt för Er att komma iväg till "storstaden".
Hoppas att det blir tid för ett besök i Arad för oss också..
Gårdagen bjöd på ett fantastiskt väder; klarblå himmel, sol och ingen blåst.
Jag har lagt ner badandet precis, annars hade det varit perfekt..
Vi spelade lite tennis igår morse, gick förvånansvärt bra..
Skall ge Dig en ordentlig match sen, nu när Du inte fått spela på ett tag, ha ha
Känns verkligen kanon att snart få träffa Dig min älskling..
Vi hörs via mail i veckan..
kramar Mamma

Olga sa...

Hej fina M!

Vad bra att du hade en harlig fodelsedag, sa kul med tennisen! Haha ja vi far ta en match...tveksamt om du vinner..;)

Harligt vader later det som, har har det regnat och ar kallt..men ska bli lite soligt i veckan och 19 grader pa lordag nar du kommer!!

Kanns sa bra att fa traffa dig snart med!! Vi hors via mail i veckan ja...ska maila dig nu om vad jag behover ha med mig, PUSS