fredag 23 oktober 2009

FRIDAY and weeeeeeekend

Idag har jag...

-Varit i skolan
-Kopt ryggsack till en pojke som var utan och tvattmedel for att tvatta klader i byn
-Lunch pa kontoret med alla som vanligt
-Haft homeworkclub i community
-Tvattat klader hos en familj i community (vi har kopt en tvattmaskin som vi ska ga runt med och tvatta klader fran familj till familj)

Efter jobbet akte vi hem och till middag at jag soppa. Nu ar det bara jag, Camilla och Josefina hemma, tror vi ska ta en promenix och sen bara umgas..:)

Imorgon kommer mamma! Hon ar pa hotellet i Siria ca 15.30 sa da ska jag cykla ner och mota henne! Wiiiiee

Have a fun weekend!

Massa kramar Olga

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tuff och go tjej du är Olga.
Philip och jag kommer att hälsa på Robin nästa vecka men det är så lång mellan Cluj och Siria, annars hade vi hälsat på.
Hälsa mamma, hoppas hon trivs i Rumänien.

Anonym sa...

Hej finaste lilla O!

Nu är brödet nedpackat o jag skall alldeles strax gå o lägga mig. Flyget går 8.45 svensk tid så det blir ju många timmars resa innan vi träffas. Först flyg till Budapest och därifrån buss till Arad o sedan taxi till Siria.. Skall bli så kanooonbra att få krama om Dig .. Längtar också mycket efter att träffa lilla Bianca och Dina andra vänner.. Cotten o Sigge sover på "grönkudden" men hälsar såklart.. Pappa, Hidde-Vidd o Higgen skickar pussaråkramarmånga
Mamma

Linnea sa...

Saknar dig!

ANNA sa...

olga! du har fullt upp ser jag! fint med besök från din madre, hälsa från mig. :) har du skype? SAKNAR DIG! pusspusspuss!

Olga sa...

AAA vad kul att halsa pa Robin, halsa sa mkt fran mig!! Hoppas han trivs! och att alla ni mar bra! Tack vad gulliga ni ar!Mamma halsa tillbaka, hon ar har nu coh aker pa fredag och har da varit har i en vecka. Ha det sa bra! Kram!


anna! ja jag har fullt upp, sa kul att mamma ar har nu! Jag tror det finns skype pa den har datorn, i alla fall pa nagra av de vi har i huste. kan kolla upp det!! Hoppas du mar bra!