måndag 12 oktober 2009

Hey dudes

How are u?

My day...:

-Mote hemma hos Andreas med Josefina och Martha ang homeworkclub. det var riktigt mysigt, drack varm oboy och pratade svenska haha.

-Lunch

-Fixade i ordning med en bokylla, satte in bocker, numrerade bocker..osv pa kontoret.

-Traffade lararen som ska volontara och hjalpa oss pa homeworkclub. Hon verkar bra!

-Gick ut i community i Siria med Josefina och Martha och hangde med barnen och folket dar.

-Kom hem och at mat: pasta och vegetarisk sas (forsta middagen pa tre dagar gooooott)

-skrev brev till Hedvig!!!!!!!!!!

-Sitter nu vid datorn..

Ska lasa lite snart tror jag och umgas med alla min sambos...

PUSS&PISS Olga

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha hur ofta får du prata svenska olgen?

och varför äter du ingen midddag? nu blir Lisa orolig!

PUSSSS(inget piss...)

/L

Olga sa...

hihi saklart pratar vi ju en del svenska, men ofta blandas det sa det var kul att BARA prata svenska:) hmm vi har inte haft det sa organiserat med maten har hemma, alla har lagat sin egen mat i nagra dagar och efter en lang dag ar alla sa trotta sa da blir det latt en macka med ett stekt agg bara..haha dont worry though! PUSS& PISS (det ar viktigt)

Anonym sa...

Hej Olga!
Vet att jag borde skriva oftare, men jag tänker på Dig mycket..
Vet att min lillebror är bättre på att skriva, han är snabbare med datorn.. Jag är ju trots allt lite äldre och "segare" men längtar minst lika mycket..
Ha det så bra och tänk på mig ibland..
Kram "Sigvard" the one and only

Olga sa...

Sigvard! Vad roligt att hora av dig, jag saknar dig med! Hoppas allt ar bra darhemma och att angus inte ar alltfor jobbig..love love love