måndag 1 mars 2010

It's a BEAUTIFUL day!

Den har dagen ar helt underbar! Det ar varmt, solen skiner, faglarna kvittrar och allt luktar sa gott! Jag blir sa glad!

Mamma akte hem i natt tillsammans med Martha som akte hem pa semester i tva veckor. Det at sjalvklart trakigt att hon akt men det var grymt kul att hon var har!

Idag pa morgonen planerade vi lite infor en tredje grupp som vi ska ha pa hw club och vi gick sedan ut i byn och pratade med dessa nya barn. Eftersom att vadret ar sa fint sa var nastan alla ute; de star och hanger vid sitt hus, cyklar, spelar fotboll...

Efter lunch var det hw club och eftersom att vadret var sa fint sa hade vi aven lek ute for barnen. Det ar sa svart att fa dem organiserade men bara att tillbringa tid tillsammans ar ju viktigt och det var jattekul. Vi lete jage, bar runt pa barnen, snurrade runt dem, kittlade dem... Ar inte det basta och harligaste skrattet nagonsin ett barn som blir kittlat?!?

Efter jobbet och en powerwalk tillbaka till kontoret (fran min sida, Josefina och Alexandra halkade som vanligt efter) lyckade vi efter ganska lang tid lifta hem. Val hemma bytte jag om till traningsklader och sa gick jag och Alanna ut och sprang, ca 3-4 km. Grymt harligt! Sen satt vi ute och laste ett tag och drack iskall ol, harligt!

Nu blir det snart middag! Imorgon sa vi hela organisationen pa utflykt till en stad som heter Lippova, finns tydligen en del roligt att se och det ar tyligen en valdigt rumansk stad, som inte ar utsatt for vasterlandska influenser. Ska bli kul!

Halsa Sverige! Puss och kram Olgi

1 kommentar:

Anonym sa...

Ciao Olgi!
Att läsa Din blogg idag fyllde mig av alla dofter och allt som för mig är Siria. Hemresan var faktiskt ganska jobbig.. Efter att varit vaken i totalt 3o timmar kändes det kanon att sova ett par timmar..
Jag saknar Er alla, Dig, barnen och alla andra väldigt mycket och gläds åt att det blir bättre väder och varmare för alla familjerna.
Du måste krama på varenda liten unge från mig och säga att jag längtar efter dem. Särskild kram till C och hälsa också till hennes mamma..
Pussar o kramar Mamma