torsdag 25 februari 2010

Mommy ar har! Idag ar jag sjuk..

Forlat att jag inte har skrivit pa ett tag, mamma ar juhar och da har jaginte riktigt haft tid. Jag har bott storre delen av veckan med mamma pa pensionatet och det har varit jattemysigt. Vi ater gott pa pensionatet, pratar mycket, promenerar och hon ar ju saklt med och arbetar. Hon tycker det var valdigt roligt att traffa barnen igen och de kande igen henne.

Denhar veckan har vi forsokt bygga upp starkare relationer och lara kanna en del tonarstjejer i byn vilket har varit roligt. i har ocksa haft en del planeringsmoten. Hw club precis som vanligt och det har varit extra kul dne har veckan da mamma varit med saklart men ocksa for att hon har med sig sa mycket bra material till skolan; parlor, plockepinn,memori osv som ar bra for barnen vad det galler matematik, koncentration och logiskt tankande. Barnen tyckerocksa att det ar valdigt roligt vilket gor det lattare!

Idag ar det fredag och arbetsdag egentligen, vi skulle ga till skolan, dela ut mjol och ha hw club. Pakvallen skulle varat team "team Siria" ata middag tillsammans pa pensionatet men jag ar sjuk! Sa aven Julia. Vaknade tidigt imorse och madde daligt. Har val magsjuka av nagot slag och det ar INTE trevligt. Sa det blir inget jobb eller middag for mig idag. Kanns sa trakigt eftersom att mamma ar har! Hade varit battre attfa detta om nagra dagar i sadana fall...jag hoppas jag kommer kanna mig battrre imorgon. Idag blir det mycket vila, vatska och film.

Hoppas ni mar bra i snokaoset i Suedia!

Karlek Lilla O

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ciao.
Tråkigt att du inte mår bra. Hoppas att du piggar på dig så ni kan få en fin Lörd. o Sönd.
Idag är det +grader i Gbg!!! 5 grader!! Fåglarna sjunger o snön smälter!! Yes!! Äntligen!! tyvärr ska det bli minus igen under helgen men det känns som något är på "G".
Ikväll blir det Tacos och OS på TV.
Verkar som mamma trivs jättebra med alla barnen så jag ser verkligen fram emot att komma ner i slutet på mars.Då får vi starta med en tur till Arad på Lördagen. Men då tar vi INTE MCDonalds utan något mer lokalt. Däremot testar jag gärna English Pub.
Hoppas att jag får samma rum som mamma på "Perla"

Kisses from Tata

Olga sa...

Tata! TAck, det hoppas jag ocksa!

Men vad harligt med lite battrre vader! och det later jattemysigt med tacos och OS ikvall! Halsa tjejerna och katterna!Tycker ocksa det ska bli jattekul nar du kommer! Karlek