söndag 14 mars 2010

6 months


Idag ar det den 14 mars. For 6 manader sen, narmare bestamt den 14 september, anlande jag till Rumanien tillsammans med en finska och fyra andra svenska tjejer. Vi kande inte varandra overhuvudtaget. Idag ett halvar senare, bor vi fortfarande ihop har pa vingarden i Covasint och kanner varandra jattebra..

Det later sa klyschigt men tiden har verkligen gatt fort. Samtidigt som det kanns som om det var EVIGHETER sen som vi forst kom till Rumanien, genomsvettiga (da det var sa varmt), glada och fulla av forvantan infor detta aventyr!!

Nu ar det 2 och en halv vecka kvar tills jag aker hem till Sverige. Det ska bli jattekul, jag langtar verkligen jattemycket. Samtidigt kommer det ocksa bli jobbigt...men det skulle val vara konstigt annars..



Jag alskar er! Olga

2 kommentarer:

Anonym sa...

Buna!

O snart kommer jag!!

Abrazos/DAddy

Olga sa...

LANGTAR POPPIT!! Olgan