onsdag 24 mars 2010

Foarte cald aztazi!

(Mycket varmt idag)

Sitter i soffan i mitt rum med Martha, Olivia och Johanna. Vi lyssnar pa musik, Martha syr pa sina nya jobbyxor (tan riktig bla hangslebyxa), johanna laser och jag och olivia hanger pa facebook...nu sa jag plugga rumanska!

I och med att det kommer massa folk hit pa fredag som ska stanna i en vecka och jobba har vi fullt upp, sa sjukt mycket att gora idag. Vi har nya arbetsuppgifter nu infor detta, men behaller an del av vara vanliga uppgifter ocksa, Hw club har vi som vanligt tex. Men annars mycket att stada, flytta och bara saker..det ar roligt med lite omvaxlande arbete, fysiskt arbete gillar jag!

Idag hjalpte vi ocksa Camilla som star for "the art" pa vart kontor. Hon och Julia har satt upp stora vita pappersark pa vaggarna och ritat av manga av oss, vara profiler i olika positioner. Det blir jattesnyggt!

Idag tog jag och martha en powerwalk hem efter jobbet (ca 1 mil), likadant igar och i mandags sprang jag hem, hoppas kunna springa hem imorgon ocksa.

En rolig grej idag var nar jag och olivia var hemma hos nagra kompisar i community. Jag ar valdigt bra kompis med tjejerna som bor dar. De ville absolut att vi skulle prova deras finklanningar...langklanningar, fulla med paljetter, langa armar, band och ja jag vet inte allt...2nej men tack anda" sa jag men de gav sig inte utan drog ner mig i en soffa, holl fast mig och kladde pa mig klanningen. Jag hade inget att saga till om. Jag fick ocksa pa mig roda skor med ca 12 cm klack fulla med stenar och paljetter...:) "Ce frumouse Olgia!!" sager dem och tog kort.

Nu maste jag plugga... See ya soon. Love you, Olgi volgi voo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskling!

Låter varmt o härligt.. Tänk att pappa är hos Dig nu!
Hoppas han hinner träffa barnen på HW-club så att han inte bara bygger staket hela tiden, ha ha.. Önskar så att jag var hos Er nu, riktigt avundsjuk.
Förstår att Ni har sommar hos Er. Här regnar det faktiskt varje dag nu, stilla vårregn..
Krama på alla mina fina trollbarn och hälsa att jag saknar dom mycket..

Love Mum

Olga sa...

Mamma!

Vi har det jattebra och varmt! Soligt! Vi har fatt mycket farg!

Ja dte ar mycket byggande men han har traffat manga av barnen, C hjalpte oss mycket igar :)

Snart ses vi! jag langtar efter dig! Olgiiii