torsdag 18 mars 2010

I'm welcoming the summer!

Det ar en sadan underbar dag!! Ca 13 grader och sol och jag har gatt utan jacka och raggstrumpor hela dagen! an det bli battre??

Hade ju halvdag pa jobbet idag sa vi borjade kl tva. Vi har flyttat hw club fran fredagar till torsdagar sa idag var det hw club och efter det var vi ute och lekte med barnen i solen. Wonderful! Vi delade ut "sommarhattar" till barnen i hw club och det kan ha varit ett misstag..det blev ett himla liv om vem som fick en blarandig keps och vem som fick en rosarandig fiskehatt....men de flesta blev glada!

Jag, Olivia och Alexandra liftade hem och det blev med en slags skapbil idag. Sist var det ju en lastbil och det var lite otackt, med tva gubbar. Idag bjod killen som korde bilen ut mig pa dejt.

Val hemma stack jag, Alanna, Chloe och Alexandra ut och cyklade. VI klattrade upp till ett STORT hus som haller pa och byggas, utsikten ar grym..

Maste ata nu, Chloe haller pa att skrika: Foooood, acuma!!!

Puss sa lange! Olgi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älsklingen!

Du vet hur stressad jag blir över den här liftargrejen.. Ni får ALDRIG lifta själva!!!! (Helst inte alls)
Låter underbart med värme.. Det skall nog bli upp mot 10 gr här hemma över helgen.. Kanon då försvinner den sista snön. Den är väldigt grå och sjaskig nu..
Har varit ute och sprungit 11 km, gick ganska okey.. Tycker att det är lite sådär när det fortfarande är så mycket hala fläckar, ingen höjdare och bryta ett ben..
Nästa fredag kommer J, han längtar mycket, efter både Dig och Ditt Romania.

Jag älskar Dig hela vägen....osv
Mum

Olga sa...

hahah vi liftar INTE sjalva! Var lugn bara..:) Jag ar glad for eran skull att ni ocksa far varme!!

Har nu varit ute och sprungit. Tyvarr har jag jatteont i hogerfoten, an knappt ga!! Maste be Heather kolla pa den.

Vad harligt med 11 km! Ja jag langtar till P kommer! Karle tillbaka fran Olgis