söndag 13 september 2009

Sönday baby




Imorgon är det dags!!

Idag ska jag...:

-Umgås med familjen

-Packa

-Gå ner en snabbis till fam Sandberg

och bara ladda!!

Jag längtar men är lite nervös också..:)

Igår var jättelyckat! Vi gick till Berså och mötte upp Marcus, Jocke, Erik och Oskar.


Marcus körde som vanligt oss hem...tack än en gång!! Du är för snäll mot mig ibland haha.


För typ 85 gången tog jag avsked av delar av "hallengänget" och Liselott och Linnea, det var inte roligt att säga goodbye till er heller...tycker mycket om er!

Hoppas alla får en jättebra söndag! Vi ses om tre månader! Till dess...keep in touch cause I`m gonna miss you!


Love love love Olgen (Liselottens smeknamn på mig)

P.S Förlåt om ni inte gillar bilderna jag la upp...men det gör jag haah! D.S


4 kommentarer:

Anonym sa...

en av 2 bilder jag verkligen inte kmr ihåg! I HATE GOODBYES men jag älskar dig!
L

linnea sa...

haha jag kommer ihåg den... inte den snyggaste men magaluf-bilder ger alltid en bra känsla i kroppen:)

jag kommer följa din resa olgis, var så säker. <3

Olga sa...

tack tjejer, känns tryggt och bra att veta. I love you too! <3

Anonym sa...

jag ska maila dig i veckan dö! /L