söndag 20 september 2009

Hello everybody

Jag tanker pa er dar hemma! Hoppas ni har det bra!

Jag har det bra! Bor pa en vingard i Covasint med fantastiska vindruvor! Har bor jag, fyra svenska tjejer, irlandare, engelsman och en finsk tjej. Imorrn kommer en ny tjej och en ny kille!

Vi ar alla i ung samma aldrar och har valdigt kul ihop!
Hittills har vi arbetat mycket pa huset, for det ar inte klart, vi har sandpapprat, malat..och jag hjalpte till nar det var stopp i toaletten..haha! Nu skrattar ni dar hemma for dte trodde ni inte om mig...men tji fick ni!

Imorgon borjar "riktiga" arbetet och jag ska vara i byn Siria dar jag var sist. Dar bor romerna extremt fattigt, i lerhus och jag ska hjalpa till med lite allt mojligt! Ska bli sa spannande!

Det ar roligt med allt nytt folk, alla ar sa snalla, roliga, bade goa tjejer och killar. Manga snygga killar!!!

Vi har varit i Arad, haft filmkvall och grillfest och mycket mer...Det ar jattevarmt och det ar harligt!

Kommentera garna och hoppas ni vet att jag tanker pa er!
Berattar mer nasta gang!
Lots of love Olga

4 kommentarer:

Higgelii sa...

Mollan, nu har jag precis pratat med dig i telefon och usch det är lite sorgligt! men jag vill mkt hellre att du är och räddar världen än vandrar omkring hemma och inte gör ngt, uppfyll nu våra drömmar..(PEACE, make love not war) Älskar dig väldans mkt din gamla gosse!

Anonym sa...

Hej lilla O!
Härligt att Du nu kan rensa avlopp.. Kan komma till nytta när man som vi bor i ett gammalt hus med tre långhåriga döttrar, hm..
Tycker Du är toppen.. Jag skall efter detta skriva ett längre mail till Dig.. Kram raringen

Mamma

ANNA sa...

olga. jag läser här ofta så jag ser om du sköter dig där borta!;) jag saknar dig!! det skulle vara kul att se bilder sen! god bless you :) puss

Olga sa...

Puss till er alla!!