måndag 28 september 2009

New week

Hey hey hey!

Idag har jag...

-Varit i skolan och suttit med pa mattelektion
-Pluggat med barn i Siria
-Lagat mat (pizza)
-Fatt en hona slangt pa huvudet av en kille (jag var radd)
-Last min bok: Yacoubins hus
-Blivit masserad och gett massage
-Suttit vid datorn
-Lekt med barnen
-Fatt mitt har gjort i frisyrer av barnen

Det var nog det....handelserik dag som vanligt!

Klockan ar mycket och jag ska sova..imorgon ska jag up 08.30, en halvtimma extra wiiieee!

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS
Olga

5 kommentarer:

Sofia i Luleå sa...

Hej Olga! Det låter osm att du har det bra! Härligt!! Hur länge ska du vara där nere? Sköt om dig, och ducka nästa gång ngn slänger en höna i huvudet på dig ;) Sofia!

Anonym sa...

Hej Fin-flickan!
Höna i huvudet!! Ja Du verkar leva ett spännande liv..
Här hemma har vi det betydligt lugnare..
Vi saknar Dig ***
Var rädd om Dig

Mamma

Olga sa...

Haha ja jag kan tanka mig att det ar lite lugnare hemma mamma..:)

VAd kul att hora fran dig Sofia! Jag ska vara har till jul, sa tre manader sammanlagt! Hopas du har det bra i Lulea och att du inte pluggar ihjal dig...:)
Puss

Anonym sa...

HAHA, jag skrattade allt gott åt hönan! Pusspuss du
/L

Anonym sa...

sond like fun hun! pusspusspuss love you! /Hilda