fredag 20 maj 2011

Trevlig helg!

Lyssnar på John Mayer och ska snart upp till killarna på vingården och ha barbecue. Det blir bla jag, Alex, Camilla, Aaron, Dave, Gid, Alanna, Johanna... Jonny och hans brorsa åker hem i natt så vi ska alla hänga. Sjukt jobbigt kommer det bli att säga hejdå för ett tag.


Igår var en bra dag med möte och Hw club. Berättade för barnen mer detaljerat då att jag åker på torsdag. De blev inte jätteglada. På kvällen var jag och Märtha uppe hos Jonny, han brorsa Ben och Dave. Vi åt middag, Big Andreas var också med, och såg på en film som var rätt dålig. Haha. Sen pratade vi rätt länge. Jag och Märtha sov ute i natt, under stjärnorna. Bättre kan det inte bli, jag ska göra det i natt också.


Om det är fint väder imorgon så ska de flesta av oss åka till Gyroc och sola och bada!


Detta är min sista helg....längtar tills på torsdag men ser också det som väldigt jobbigt att dagarna går nu om ni förstår. Jag hatar avsked. Varför är det sååååå svårt och jobbigt?


Jag har redan gråtit lite smått två gånger...mer kommer det och bli, det är jag säker på.


Snart ses vi!


Puss Olga

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!

Ja nu är det inte många dagar kvar för Dig i Siria.
Men barnen och platsen finns kvar. Kanske kan Du ta en liten "semester"-trip i slutet på sommaren för att träffa alla?
Tror att det skulle kännas jätteskönt för Dig...
Kanske "Stökåbök" kan åka med, så blir det en fin upplevelse för Er tillsammans...
Vi pratar vidare om detta hemma.

Här hemma regnar det, förövrigt är det svensk försommar, väldigt vackert...

Hjärte-barn vi ses om 2!!!!! dagar

Mum

Anonym sa...

Tjaba!

Hörde att Du skulle komma hem på torsdag! Är det sant? Så himla kul tycker vi...

Kram Killarna