tisdag 10 maj 2011

And it was sun, sun , sun... (great song by the way)






















Det är så sjukt varmt idag!

Jag ligger ute och solar i bikini och solen riktigt bränner... underbart!
Men nu är jag inne för en liten avsvalkande paus och passar på att skriva ett litet inlägg här.

Hoppas ni har det bra, har hört att vädret hemma är rätt fint också?!

Förhoppningsvis fortsätter det att vara det så dte är fint även när jag kommer hem.
Längtar tills jag kan sitta på någon uteservering i Göteborg och sola med bra sällskap, och något gott att dricka...:) Förresten flyttade en av Covasints hundar hem till oss, Maonu heter han och är världens goaste...han bodde hos oss i två dagar men nu tog de hem honom igen. Stackaren, vi kan tyvärr inte ha honom här och jag tror inte Covasint heller vill det... Bilderna ovan är från när Hilda, Hedvig och pappa var och hälsade på i februari!

Puss och kram
OLGA

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ciao!

Såklart att det skall vara fint väder när Du flyttar hem till Sverige... I morgon är det precis 2 veckor kvar...

Puss o längtan från Mum

Anonym sa...

Hej !

Hade varit shysst om Du nån gång hade lagt in bilder på några coola katt-tjejer också... Det finns väl såna i Romania?
Även Uffe hade varit kul att få se...
Har varit lite snack om honom härhemma, tydligen en toppenkille, hm...

Kramar från Sigge och Cotten